//super awesome !
Anis Nadirah


Ya Allah,tolong jauhkan aku dari terus berprasangka buruk,iri hati,kecewa,selalu menaruh harapan.Jadikan aku hambaMu yang sabar ya Allah.


Iskandar Ridzuan

Takda orang pun yang sempurna,tapi bagi saya awaklah yang sempurna dalam hidup saya,tak kisahlah orang nak cakap apa janji kita bahagia :)


Noryati Jantan

My mother was the most beautiful woman I ever saw. All I am I owe to my mother. I attribute my success in life to the moral, intellectual and physical education I received from her.





RAMADHAN :)

Assalammualaikum :) Lama tak update blog kan kan? Hari ni 1 July 2014 bersamaan hari Selasa Dyra iftar bersama kesayangan Dyra iaitu Iskandar, Dayah and Eiyka. Macam macam kita orang makan hari ni. Best sangat. Gelak sesama. Selfie sesama.
Anak aku dengan Iskandar :P

Kesayangan aku Iskandar, Dayah and Eiyka <3