//super awesome !
Anis Nadirah


Ya Allah,tolong jauhkan aku dari terus berprasangka buruk,iri hati,kecewa,selalu menaruh harapan.Jadikan aku hambaMu yang sabar ya Allah.


Iskandar Ridzuan

Takda orang pun yang sempurna,tapi bagi saya awaklah yang sempurna dalam hidup saya,tak kisahlah orang nak cakap apa janji kita bahagia :)


Noryati Jantan

My mother was the most beautiful woman I ever saw. All I am I owe to my mother. I attribute my success in life to the moral, intellectual and physical education I received from her.





HANG OUT :)

hyeeeeee readers (: semalam hari yg paling best bg aku . kenape yee ? semalam aku pergi melaka sama EIJA , AIDIL dan FARID . dapat release tension wooo . tengss yee eija teman aku jlan2 . AIDIL dan Farid tengss belanja . tak lupa juga abg aku dan angah , tengss hantar adek dan amek adek balik . yeeee .
panas meyyh
sweet meyhh <3
  


farid dan aidil ; sewel


nie dyee abg saya yg sanggup layan kerenah adek nyee (:
kami kawan okayy ?
dyee sangop teman sayee (:
dyee peneman abg sayee .